przetargi
19.05.2021 r. A.261.1.2021 Ogłoszenie o wyniku postępowania
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa założenia plebańskiego: kontynuacja prac budowlanych - stajni z Bud Łańcuckich,
domu parafialnego z Książnic, plebanii z Ostrów Tuszowskich oraz zagospodarowanie terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM KULTURY LUDOWEJ W KOLBUSZOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172271296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkolbuszowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.muzeumkolbuszowa.pl/przetargi
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa założenia plebańskiego: kontynuacja prac budowlanych - stajni z Bud Łańcuckich,
domu parafialnego z Książnic, plebanii z Ostrów Tuszowskich oraz zagospodarowanie terenu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d7ef8ca-9c29-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058513/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19 11:20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012634/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa założenia plebańskiego: kontynuacja prac budowlanych stajni z Bud Łańcuckich,
domu parafialnego z Książnic, plebanii z Ostrów Tuszowskich oraz zagospodarowanie terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o
zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031953/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.261.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plebania z Ostrów Tuszowskich – kontynuacja prac budowlanych
Zakres prac obejmuje m.in. wykonanie:- tynków wewnętrznych,- piecy kuchennych i pokojowych,- posadzek i podłóg,- stolarki drzwiowej i okiennej,- szalunku zewnętrznego,- elewacji zewnętrznej – wykończenia,- instalacji elektrycznej, - instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji sygnalizacji włamania,- instalacji wodno-kanalizacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 445851,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dom parafialny z Książnic – kontynuacja prac budowlanych;
Zakres prac obejmuje m.in. wykonanie:- tynków wewnętrznych,- piecy kuchennych i pokojowych,- posadzek i podłóg,-
restauracja stolarki drzwiowej i okiennej,- szalunku zewnętrznego,- instalacji elektrycznej, - instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji sygnalizacji włamania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 255899,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stajnia z Bud Łańcuckich – kontynuacja prac budowlanych oraz zagospodarowanie terenu;
Stajnia z Bud Łańcuckich - zakres prac obejmuje m.in. wykonanie:- tynków zewnętrznych,-
stolarki drzwiowej,- wyposażenia – drabiny przegrody,- instalacji elektrycznej,- urządzenia
grzewczego.Zagospodarowanie terenu - zakres prac obejmuje m.in. wykonanie:- drenażu,-
rynien i rur spustowych,- ogrodzenia,- studni,- utwardzenie dojazdu,- profilowanie i plantowanie
terenu założenia plebańskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 318387,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo
zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340729,98
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340729,98
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340729,98
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie
zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-
Produkcyjna "MURDRA" Stanisław Drapała
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Dolna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340729,98
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-14
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo
zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416363,16
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416363,16
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416363,16
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie
zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-
Produkcyjna "MURDRA-PLUS" Mateusz Drapała
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Dolna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416363,16
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-14