przetargi
10.01.2023 A.261.3.2022 Ogłoszenie o wykonaniu umowy - Budowa magazynu sprzętu rolniczego (strefa zaplecza „A” założenie dworskie)
Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Roboty budowlane
Budowa magazynu sprzętu rolniczego (strefa zaplecza „A” założenie dworskie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM KULTURY LUDOWEJ W KOLBUSZOWEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286189
1.4) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 6
1.4.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 2271296
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkolbuszowa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79a7e518-a375-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.2.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019129
2.3.) Wersja ogłoszenia: 01
2.4.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA
3.1.) Charakter zamówienia:
Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne
3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub Dz. Urz. UE: Tak
3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00085602/01
3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
3.6.) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.7.) Nazwa zamówienia:
Budowa magazynu sprzętu rolniczego (strefa zaplecza „A” założenie dworskie)
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku magazynowego sprzętu rolniczego nr II w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1. Przygotowanie terenu pod budowę, w tym karczowanie pni
2. Roboty ziemnie
3. Roboty murowe i zestawienie budynku do stanu zamkniętego
4. Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne
5. Drenaż placu przed budynkiem
6. Roboty ziemne nawierzchniowe
Zakres prac przedstawia dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki 9.1 – 9.5 do SWZ. Przedmiar robót precyzuje jaki zakres prac należy wykonać z dokumentacji projektowej.
Dokumentacja składa się z:
a) Projektu budowlanego,
b) Projektu wykonawczego,
c) Rewizji do projektu budowlanego i wykonawczego,
d) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
e) Przedmiaru robót.
3.9.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
3.10.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE
4.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
4.2.) Okres realizacji zamówienia:
do 2022-12-19
4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ART-BUD ARKADIUSZ NOWAK
4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141672800
4.3.4.) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 44
4.3.5.) Kod pocztowy: 36-100
4.3.6.) Województwo: podkarpackie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 910299,77 PLN
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00134920/01
SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-12-19
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian: 1
5.4.2.) Numer zmiany: 1
5.4.3.) Podstawa prawna zmiany:
art. 455 ust. 2 ustawy
5.4.4.) Przyczyny dokonania zmian:
Przyczyną zmiany jest uzyskanie lepszego efektu ekonomicznego i użytkowego obiektu.
5.4.5.) Krótki opis zamówienia po zmianie:
1. Rezygnacja z zakupu i założenia 9 szt. opraw do montażu w terenie HIT 35W. IP67 z regulowanym położeniem lampy.
2. Montaż 120 mb kabla elektrycznego YKY (żo) 5 x 25mm2 w przestrzeni pod posadzkowej magazynu w rurze ochronnej, od tablicy elektrycznej TBM2 z wyprowadzeniem kabla na zewnątrz budynku i zabezpieczeniem go w zwoju.
5.4.6.) Wartość zmiany: 6364,51
5.4.7.) Kod waluty: PLN
5.4.8.) Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej: Tak
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 916664,28 PLN
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.